Spiegelzaal - NPO Radio 4

€ 23,00

Radio-uitzending

Spiegelzaal Live © Ronald Knapp

Voorafgaand aan Het Zondagochtend Concert vindt in de Spiegelzaal van Het Concertgebouw in Amsterdam het gelijknamige AVROTROS-radioprogramma plaats.
Dit programma wordt, evenals Het Zondagochtend Concert, live uitgezonden op NPO Radio 4 tussen 10:00 – 11:00 uur. In het programma Spiegelzaal ontvangt presentator Hans van den Boom nationale en internationale musici die ook live optreden, waaronder dit keer het Oeral Kozakkenkoor onder leiding van Gregor Bak.

Het programma Spiegelzaal begint om 10.00 uur. De opnames zijn gratis toegankelijk voor bezoekers van Het Zondagochtend Concert. Het is niet mogelijk, en niet nodig, om te reserveren. Het is niet mogelijk om enkel het programma Spiegelzaal bij te wonen, een kaartje voor Het Zondagochtend Concert is noodzakelijk.

Het programma ‘Spiegelzaal’ is live te beluisteren op NPO Radio 4, van 10:00 tot 11:00 uur.

Uitverkocht