Kerstconcert Scheveningen

Openbaar

uur

Kerstconcert Oeral Kozakkenkoor in de Antonius Abtkerk, Den Haag

Het Oeral Kozakkenkoor, dat onder leiding staat van de bekende Delftse televisiepresentator, musicoloog en pianist Gregor Bak, geeft een traditioneel Kerstconcert in Russische sfeer. Het gerenommeerde mannenkoor brengt u in kerststemming door het zingen van Russische en Oekraïense kerstliederen, afgewisseld met gezangen uit de Russisch-orthodoxe liturgie en folkloristische liederen uit het Oude Rusland.

Gezien de huidige ontwikkelingen omtrent het Coronavirus, het sterk oplopende aantal coronabesmettingen, de huidige beperkende maatregelen en de aanhoudende onzekerheid over verdere coronamaatregelen, zien wij ons genoodzaakt onze verantwoordelijkheid te nemen voor uw en onze gezondheid. We hebben daarom besloten ons Kerstconcert in de Antonius Abtkerk in Scheveningen op 19 december 2021 voor het tweede opeenvolgende jaar te annuleren.
Lees het ons gehele statement

Geannuleerd