Word donateur

Het Oeral Kozakkenkoor is inmiddels in heel Nederland en daarbuiten een begrip. Optredens van het koor in concertzalen, theaters en kerken zijn niet meer weg te denken. De zangers zijn in staat fluisterzacht en toch volkomen dragend te zingen. Ook kunnen zij grote zangkracht ontwikkelen zonder dat daarbij ook maar de minste verruwing ontstaat. En dan worden de stadia tussen pianissimo en fortissimo met de meest natuurlijke soepelheid doorlopen. Onder bekwame leiding heeft het Oeral Kozakkenkoor zich ontwikkeld tot een koor van het hoogste niveau.

Het is begrijpelijk dat het koor gehoord wil worden. Belangrijk is, dat er een wisselwerking bestaat tussen koor en publiek, want meer publieke waardering en belangstelling betekent in gelijke mate groeien en presteren van het koor. Mede door uw steun kan het Oeral Kozakkenkoor haar hoge artistieke niveau handhaven. Met uw steun als donateur wordt het Oeral Kozakkenkoor die plaats gegeven die het verdient.
Met uw financiële steun kan het koor met professionele leiding blijven werken en het kwaliteitsniveau handhaven, zo niet verhogen. Ook kunnen met uw hulp optredens verzorgd worden voor organisaties die vandaag de dag minder te besteden hebben, o.a. omdat het budget wordt beperkt. En natuurlijk profiteert u als donateur van een aantrekkelijke korting op uw toegangskaarten voor ons jaarlijkse Kerstconcert en op de aanschaf van CD’s.

Vrijheid, blijheid

U bepaalt zelf in welke mate en op welke wijze u ons steunt. Dat betekent dat u zelf de hoogte van uw bijdrage bepaalt en ervoor kiest of u dat éénmalig betaalt of jaarlijks terugkerend. Ook kiest u er zelf voor of u een bedrag overmaakt, of dat u ons machtigt met een automatische incasso.

Neem contact op met één van onze bestuurders via onderstaande link
of op telefoonnumer +31 (0)6 31 00 00 40.